Storm!

Tror änna det blåser lite idag va? Riktigt höstväder har det vart hela dagen :)
Började dagen med en morgonpromenix 60 min, när jag kom hem igen så bestämde jag mig för att sova en stund till :) Brukar göra det när jag börjar sent men jag drömmer så sjukt konstiga och verkliga drömmar under dom två timmarna så tror nästan jag hoppar det härdanefter :P
Sen var det iallafall dags för gym, och idag var det rygg som gällde för hela slanten (plus cardio då) I slutet av passet kom även my dear neighbor dit så det hanns även med lite skitsnack :)

Sen var det jobb 15-22 och idag flög tiden fram, märkligt :)

Just det ja, fick ju ett godispaket levererat från Olimp igår med!


 

Har hört väldigt mycket bra om NO preloaden och jag blev inte besviken, brukar annars vara mer "pulverbrud" (missuppfatta mig inte nu ;)) men den här kommer jag nog fortsätta med ett tag :) Allt kommer från sportkost och de har även en del extra priser nu så passa på! :D

 

Idag körde jag även cardion efter gymmet direkt istället för nu ikväll, känner nu att det var ett väldigt bra initiativ, är sjukt trött och slö i kroppen så jag kommer nog somna ganska så fort snart.. Ska bara slänga i mig kvällsdrinken sen blir det sängen!

Natti natt! ♥

 


Kommentarer
Postat av: em

Good shit rakt igenom!!!

2011-10-06 @ 13:04:28
URL: http://emliscious.blogspot.com/
Postat av: Carro

Oh ja, bara massa godis! :D

2011-10-06 @ 21:05:36
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0