Underbara torsdag :)

Har vart en väldigt lugn och skön dag :) Helt ledig från jobb idag så jag tog mig en sovmorgon till 8, låg dock och drog mig till 9 ;) Hade jag inte ställt klockan så hade jag väl säkert sovit till 11-12, och då blir ju hela dagen knepig vad det gäller kosten. Så upp o hoppa runt 9 som sagt och jag började dagen med en morgonpromenad i det härliga höstvädret. Soligt och fint var det men vindarna var bra kalla, tycker ändå att det känns väldigt mysigt med hösten i år :)
Sen när jag kom hem gjorde jag absolut inget vettigt alls, hur skönt som helst.. Eller jo, jag städade lite. Knepigt det där, tycker jag städar hela tiden men helt plötsligt så har soffan förvandlats till en garderob, kläderna verkar trivas bra där? Så plockade undan allt igen, får se hur lång tid det tar innan kläderna smiter från den riktiga garderoben igen..

Runt 17-tiden var det dags för gym iallafall, körde ben med Fredrik idag och det gick fintfint, gött att vara två när man kör ben, kan behövas ibland när man tror att man är helt slut :)

 

Imorgon är det jobb igen som gäller, 07-15. Så imorgon ringer klockan 03.20 så det är nog dags att gå och lägga sig nu, är alltid lika svårt att komma i säng i tid men så blir det när man heter segröv i andranamn och alltid tänker "jag ska bara..."

Så nä, säger god natt här!

 

 


Kommentarer
Postat av: Petra

Fining :)

2011-10-14 @ 06:54:32
URL: http://fitnessmorsan.blogspot.com
Postat av: Annelise

Jag ser muskliga konturer på baksida lår!!! Ser grymt ut!

2011-10-16 @ 11:40:15
URL: http://anneliseaf.blogspot.com/
Postat av: Carro

Petra: Äsch ;)

Annelise: Tack så mycket! :D

2011-10-16 @ 21:43:13
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0