Måndag

Måndag idag och det har vart en riktigt bra dag! :) Började dagen med 60 min morgonpromenad, sen dusch, frukost och sen jobb! Tiden gick riktigt fort idag, tjoff sa det bara så var klockan tre helt plötsligt :)
Kom till gymmet runt 17-tiden, körde axlar och mage, gick väldigt bra! Full med energi och allt kändes bara sådär väldigt bra :) Sen är det ju alltid trevligt när det är härliga människor på gymmet, vilket det var idag! :) Avslutade med 30 min på bandet i 11% lutning, det låter väldigt lite men när man väl går där så är det sjukt jobbigt! Svetten forsade och det var lite ansträngade att prata samtidigt kan jag lova :P

Snart är det dags för sängen, klockan är ställd på 05:30 och efter det så är det dags för jobb. Dock inte på Life utan på 25e timmen, det är tack vare Petra som jag fått en fot in där och det är jag väldigt tacksam för.. :)
Så imorgon ska jag åka med henne och Lina och se hur allt fungerar :)
Är självklart kvar på Life men tanken är att fylla upp mina lediga timmar på 25e timmen helt enkelt :)

Nu är det dags för kvällsdrinken, natti natt! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0