Powernap..

Ja att ta en liten powernap ibland kan ju vara skönt, segt bara när den blir 3 timmar lång istället för för typ 20 min :P var ju med Petra och Lina på jobbet idag och det gick fint (tror jag? :P) Kom hem runt 12 igen, åt lunch och skulle efter det bara "vila ögonen" lite, gick ju sådär :P Drömde att jag hade fått en p-bot på 7200:- så var ganska skönt att vakna sen faktiskt :D
Men men, vaknade till liv runt fyra och då var det bara på med träningskläderna och med lite mat och Celsius! Sen blev det ett ryggpass på gymmet, tror den 3-timmars napen gjorde susen för det gick jävligt bra :) Avslutade med 30 min på bandet med :)

Imorgon är jag ledig, ska ut och gå morgonpromenad med grannen 07:30, sen är dagen ganska oplanerad :) Eller ja, jag ska in och köpa mig ett par höstskor, sen tvätta och städa. Och träna såklart! ;) Så dagen kommer nog rulla på ganka bra ändå :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0