Då var det dags...

Yes, nu har även jag skaffat mig en blogg. Känns som att det var hög tid för det nu ;)

Denna dagen ser inte ut att bli så jätterolig, kommer få plugga i princip hela dagen. Men idag åker jag inte tillbaka till skolan försen ikväll, riktigt skönt! Är ju inte så kul att sitta där helt själv. Emma brukar ju inte komma dit försen vid 9 typ.

Denna helgen har vart väldigt lugn, är så seg nu förtiden så jag orkar aldrig göra nått.. Var och tränade i fredags och igår.. Igår var det även invigning för de nya salarna så det var väldigt mycket människor där, dock inte så många som tränade så det var bara att ta för sig.. Känner av axlarna ganska mkt idag från i fredags, har hoppat över en övning några ggr för att jag inte riktigt fattade den men nu visade Björn mig hur jag skulle göra och det var ju inte så svårt faktiskt :P Det är fortfarande ganska så många frågetecken både när det gäller mat och träning, men som tur är så står Björn ut med alla mina krågor och fuderingar :D 
Idag har jag vilat, ätit både gott och onyttigt :P Men det har jag inte så dåligt samvete över, det var lite av en besvikelse att ställa sig på vågen förut och se att jag inte gått upp ett gram, står fortfarande kvar på mina ynka 55 kg. Men men det är la bara till och äta ÄNNU mer och träna hårdare och skippa cardio helt och hållet?! För ett litet tag iaf :)

Vi hämtade även lilla vovven igår, Nikita som hon numera heter! Hon är en svart, långhårig schäfer, men ser just nu mer ut som en liten nallebjörn än en hund! Det är ju även rätt fascinerande o se hur en hund på 13 veckor lyckas styra en hel familj! :P Just nu blir hon väl lite bortskämd med det mesta, men det får hon bli nu i början :) 

Nä nu är det dags för lite mat o sen åka till skolan o fortsätta plugga :)
Kram


 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tjohooo:) Kämpa på så ska det bli grymmebra! KRAAM

2008-11-16 @ 20:20:13
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0