En helt okej tisdag..

Ja, det var ju inge kul när klockan ringde idag, fick bara ca tre timmars sömn inatt så jag var ju inte överdrivet sugen på att kliva ur den perfekt tempererade sängen :) Men så blir det om man är så dum o sover middag på ca tre timmar dagen innan :P
Men denna dag har gått ganska fort, först var det datakunskap som var ganska så okej.. Efter det var ju tanken att vi skulle hålla på med alla dessa bildäck (ursäkta stavningen till däck i gårdagens inlägg) men regnet öste ner och jag var inte så sugen på att slänga mig ner i leran med ett däck på benen samtidigt som jag gör situps. Så jag (och 85% av klassen) körde en fuling och struntade helt enkelt i det. Efter det var det polistimma, och idag var trafikpolisen från Borås på besök.. Mkt trevligt måste jag säga :)
Är även nöjd med träningen idag igen, förutom att mitt knä strejkar lite.. Riktigt störande för jag orkar inte med nått knä som ska hålla på och krångla och ha sig. Imorron blir det två pass, först kondition på förmiddagen och sen styrka på kvällen, blir ju hur bra som helst :)
Nä om man ska ta och plugga lite psykologi och sen försöka sova, lär ju somna lite tidigare ikväll iaf :)
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0