Frisk :)

Japp nu är jag frisk igen =) Har vilat tre dagar och nu är jag bara lite lätt förkyld kan man säga. Blev ingen träning igår, halsen strejkade fortfarande då. Åkte istället in med min syster till stan och handlade lite nya träningskläder samt protein. Vi var på Budo fitness men de hade inte så jättemkt så vi beställde lite från worldgym.se sen när vi kom hem med :)
Har vart lite segt denna helgen att bara gå hemma och inte göra någonting.. Visst har pluggat lite med det är ju inte så att man skriker av glädje när boken kommer fram direkt.. Har ätiti väldigt dåligt denna helg måste jag erkänna. Det är så lätt att trlla tillbaka på som det var förr, när jag kunde äta 1-2 mål om dagen för att jag helt enkelt inte var hungrig. Och nu när jag inte gjort något direkt ansträngande de här dagarna så kurrar de inte så jätte mycket i magen..
Idag blev det träning igen dock, hade energi så de hade räckt till en hel armé kändes det som! Blev ett hårt pass för bröst, triceps och mage, kändes riktigt bra att vara tillbaka efter tre dagar :) Funderade lite på vart gränsen går egentligen, när det gäller att träna vid förkylning.. Den gränsen kan man väl egentligen bara sätta själv, man känner ju när man kan träna eller inte? För jag menar, om man struntar i träningen varje gång man är lite snorig o hostig så skulle man ju i princip aldrig kunna träna? Eller? Enligt mig kan man köra på om inte halsen gör ont, eller har feber såklart :) Eller ja, att springa 2,8 mil på bandet men en medelhastighet på 11,5km/tim kanske inte är att rekommendera men ni fattar vad jag menar.. Dela gärna med er av era åsikter =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0