Övertrött

Ja det blev ju som jag väntat mig, sov ju ca 3 och en halv timma förut så nu är jag inte trött för fem öre.
Träningen gick bra idag, var riktigt laddad hela dagen så det var kul. Det blev bröst, axlar och mage idag och äntligen så börjar man känna lite resultat :) ska dock ändra mitt program till tre eller fyradelat snart, verkar vara dags för det.
Sen när vi kom hem var jag riktigt hungrig, det var ju ingen höjdarmiddag som serverades idag om man säger så.
Så jag fick mina efterlängtade knäckebröd med makrill med tomatsås, en burk kesella och en rejäl protte på det!
Är nästan hungrig hela tiden nu så nu sitter jag här och trycker i mig en till kesella, mums!
Imorronblir det tydligen ett ganska så kort men intensivt pass på hälsocoach-timmen, vi ska använda oss av deck, släpa deck, bära deck, ja det blir deck på höjden längden o tvären helt enkelt! Ska bli intressant och kul!

Nä nu ska jag ta och plugga lite mer engelska o sen försöka sova.. Kommer antagligen få klubba mig själv till söms men men.
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0