Seegt..

Vet inte riktigt vad det är med mig idag, allt har bara vart segt o trist. Träningen gick inte heller bra, var inte motiverad alls och jag fattar inte varför.. Kanske är det för jag lessnat lite på programmet.. Men men, får nytt imorron, då blir det fyrdelat så då kommer nog gnistan tillbaka ;)
Prov i engelska imorron, känns ganska bra faktiskt, började i tid denna gången.. Värre blir det nog å fredag med psykologin.. Har inte riktigt hunnit med det än och ikväll är jag på allt förutom plugghumör..
Måste även ta och inskaffa lite nya idéer vad det gäller mat efter träningen, är inte den mest fantasifulla vad det gäller mat men jag tycker jämt att Jessica verkar hitta på så goda och nyttiga grejer! Får helt enkelt ta och snoka lite mer i hennes blogg o fråga ut henne nästa gång vi ses :)

Nä nu ska jag a och försöka plugga lite, får se hur det går..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tjoho! Ska börja lägg ut mer recept på bloggen:)

2008-11-20 @ 16:25:48
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0