Sjuk!

Usch vad har jag gjort för att förtjäna det här? Har jätteont i halsen och feber, icke bra! Är hemma i Lerum nu, mycket goare att vara hemma när man är sjuk istället för på internatet.. Blir väl för ovanlighetens skull en lugn helg igen, ska in och köpa lite nya träningskläder med min syster på lördag. Förhoppningsvis kan jag träna på lördag men vi får se :) 
Imorron blir et till att skriva klart psykologiuppgiften och skicka den till Jonas innan 13.00 eller vad det nu var. Ska även passa lilla Nikita imorron med, fast hon är inte så liten längre.. Tråkigt bara att det inte finns någon snö hon kan leka i längre, men så lättroad som hon är så kommer hon nog ganska så lätt hitta något nytt att roa sig med :)
Nä nu ska jag krypa ner under täcket o kolla på "En officer och gentleman" :)
Kram på er






.

       Vill ha, ska ha!      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0