Träningsvärk så det står härliga till!

Ja det känns verkligen i benen idag må jag lova, och imorron kommer det nog vara ännu värre! Är nöjd med kvällens pass, axlar, vader och mage. Har en svag känsla av att jag inte kommer kunna röra mig över huvud taget på fredag! Men det känns väl bra på ett sätt också, då vet man att man tränat lagom hårt ;) Imorron blir det två pass som vanligt, först kondition på förmiddagen och sedan styrka på kvällen. Imorron bjuds det på rygg och triceps, ska nog kunna köra slut på mig själv då med ;) Funderar dock på att hoppa crosstrainen och gå på bandet istället, känns som om jag bränner lite onödigt mycket på crossen! Ska även prova ny kvällsmat imorron, det var Jessica som la upp ett bra tips på sin blogg som lät väldigt gott! Keso med strimlad skinka och grillkrydda, låter ju inte äckligt direkt :)
Nä nu ska jag se om John Blund har tänkt att komma och hälsa på mig någon gång, känner att det är dags att försöka sova :) Kram på er

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas det smakar!! Var försiktigt med kryddan:P

2008-11-26 @ 17:15:47
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0