Trevlig helg :)

Ja denna helgen var riktigt lugn men väldigt trevlig.. Var med Johanna och Åsa i fredags, riktigt mysigt, synd bara att Emma inte kunde vara med :( I lördags jobbade ja med Anna och Johanna, väldigt kul faktiskt! Det var firmafest för Arla och det var väl ett gäng som festade till det riktigt ordentligt kan man säga.. i söndags blev det träning efter två dagars vila, bröst och biceps stod på schemat, kändes väldigt bra efteråt. Sen idag var det ben som gällde, körde på Björns program så imorron kommer jag antagligen inte kunna gå över huivud taget :) Är helt slut nu, mina stackars ben har nog aldrig fått jobba så hårt förut! :)
Skönt att vi var lediga idag, har bara vart hemma och kollat tv och pluggat, samt passat lilla Nikita. Det har vart full rulle på henne hela dagen, först lekt med allt som gått och leka med inomhus och sedan jagat snöflingor som en galning utomhus, sötare valp får man nog leta efter! Hade tänkt att lägga in nån bild som jag lyckats få med henne på, men glömde tyvärr kameran hemma igen..
Nä om man ska ta och plugga lite historia kanske? Är inte så överdrivet sugen men har väl inte inget val..
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej =) Här hitta jag dig =) Har med blogg. Vi tar resten på msn =) Kramis Linnéa

2008-11-25 @ 09:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0