Vart tog min röst vägen?!

Nä, jag fattar ingenting. Min röst är på rymmen sedan ikväll, bara sådär försvann den (?)
Körde ett bra pass med rygg och triceps ikväll. Nu kommer det eviga tjatet om träningsvärken, men jag kommer helt seriöst vara lika smidig som en lätt överviktig flodhäst imorron. Men vad säger man.. Lätt värt! ;)
Det blev ett väldigt kort inlägg idag men jag ska ta och försöka sova nu så kanske rösten återvänder. Eller så kanske den sprang bort på gymet och letar nu desperat efter mig. Det återstår och se.
God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Snuffsan

Men va ovanligt att du tappat bort rösten! Förr i tiden så var det på parkan du tappade bort den, men nuförtiden så har du tappat bort den på gymet, det säger ju ganska mycket Caroline Samuelsson!

2008-11-27 @ 16:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0