Ben!

Japp nu har benen fått sitt! Känner redan nu att det kommer bli problem med att gå imorgon :P Men det är ju iofs bara gött det :)
Imorgon blir det träning lite tidigare, ska vara inne i stan för säljarutbildning på mitt nya jobb kl 14 och efter det är det raka vägen hem till Emelie i Alingsås som gäller! Ska bli kul att träffa henne imorron, vi ses på tok för lite :)
Nä, nu ska jag burra ner mig med en av de nya böcker jag köpt, "När ingen annan ser" heter den. Det är en sann berättelse och det är oftast de böcker jag tycker är bäst.. :)



Kommentarer
Postat av: Nathalie

hur går det med polis-utbildningen? =)

2009-08-14 @ 21:24:07
URL: http://nathaliefrederiksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0