Oj oj oj..

Ja det var ju inte igår jag skrev ett inlägg här ;) Har vart pinsamt dålig hela sommaren och det märks ju ganska bra på statistiken :P
Men men, vad har jag haft för mig på senaste nu då? Först kan jag ju meddela att jag började jobba på Provoice förra för en vecka sedan. Går helt okej, säljer lite mer än väntat faktiskt :) Jag ska även få gå över till Glocalnet nu, börjar med det nu på måndag och det ska bli ritkgit kul!
Träningen har jag vart riktigt dålig med denna vecka, eftersom Jimmy nu mera bor i stan så har det blivit att jag hängt en del där med. Blir nog det nästa vecka med men nu ska jag packa ner lite av mina träningskläder för nästa vecka så det ska nog bli bra igen ;)
I tisdags var jag ute och åt med Johanna och Linn, mycket trevligt! Tanken var att vi skulle ha avskedsmiddag för en vän som nu flyttat till Halmstad men hon kunde inte vara med så det sket ju sig... Men vi hade riktigt trevligt iaf! ;)
Sen igår var jag hos Emma, hon kom hem från USA i tisdags och då var man ju självklart  tvungen att hälsa på henne så fort som möjligt! Hon var iofs bara borta i tre veckor men det är ju sin lilla tid det med! ;)
Ikväll väntar en helkväll med Johanna och Desperate Housewives, älskar den serien! Har fått låna säsong 1-3 av Emelie så jag har ju att göra ett tag framöver nu ;)
Nä, det var en liten update (hoppas du blir nöjd nu Emelie? ;P ) Nu är det dags att slänga in en till tvätt och efter det är det hem till Johanna som gäller! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄNTLIGEN! Duuuuktig flicka!

Akta dig för DH, den är beroendeframkallande! ;)



Tjingtjong.

2009-08-21 @ 22:43:07
Postat av: EmSlem

Att mitt namn aldrig fastnar. (Slemelie anyway...)

2009-08-21 @ 22:44:05
Postat av: Caroline

Allt för dig darling! ;)

Ja som jag nämnde så höll jag på att börja lipa när sista avsnittet var slut så jag måste nog helt enkelt köpa säsong 4 snart ;)

2009-09-06 @ 15:40:09
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0