Oj oj!

Oj vad pinsamt dålig jag vart på att uppdatera det senaste! Men men, så blir det ibland :P
vad har hänt sen sist då..? Var ju U2 förra helgen, sjukt bra!!

                                       
Mycket folk var det.. :)             Norsken, bögen, skåningen,         Ni får ursäkta bildkvalitén :P
                                                   kärt barn har många namn ;)  


                                         
Efter det var det bara till att dra hem till Annelie och byta om, höja promillen lite och sen dra ut. Vi hamnade på Lounge, väldigt lyckat!

                            
Vi sprang på Johanna &                     Linn är på topp! ;)                                Kryckan! =)
 A ganska så omgående :)


Vet att jag är lika dålig på att ta bilder som på att uppdatera bloggen men man måste ju börja nånstans iaf ;)
Nä, nu ska jag rimga Johanna och se om hon vill leka med mig idag, puss på er så länge!


Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha du hittade ingen snyggare bild?

2009-08-09 @ 13:01:00
Postat av: Caroline

Det är skit samma vilken bild jag väljer för din del, du är ju ändå alltid lika snygg!!

2009-08-10 @ 11:17:02
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0