Onsdag

Har nu slutat för dagen, blev en seg uppsatsskrivning på svenskan, så segt när det bara tar stopp och man låser sig, får hoppas att det går bättre på fredag när vi får fortsätta med den :)
Blev ett helt ok pass igår, axlar, vader och mage blev det och ikväll väntar ett benpass.. Har go träningsvärk i vaderna idag, jag är nog inte ensam om att tycka att vältränade vader är sjukt snyggt på både killar och tjejer?!

Sitter och kollar igenom ansökan till au pair-grejen och tjena vad dom frågar ut en! Väntar bara på att dom ska fråga vad det var för väder dagen jag föddes typ?!  Ska på infomöte på lördag, Linn är snäll och följer med mig som mentalt stöd ;) Men är rätt säker på att jag vill åka, får ta och printa ut ansökan och börja fylla i den snart.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0