Ja se det regnar...

Vilket skitväder det är idag då! Men det gör inte mig alltför mycket faktiskt nu när man ändå jobbar.. Men imorron får det gärna bli fint eftersom vi ska fira våran söta Emma då! Först blir det middag hos henne och sen en liten utgång på det :)
Efter denna veckan har jag bara en vecka kvar här på Majornas Trafikskola.. Skönt men ändå inte. Skulle ju gått väktarutbildning i augusti men det var för få anmälda så dom sköt fram skiten till september istället... I slutet av månaden dessutom vilket innebär att jag kommer gå utan jobb och pengar fram till oktober. Skitkul verkligen, stort grattis till mig eller vad säger vi?! Nä, det suger faktiskt älgröv, hatar att vara arbetslös och tigga pengar av mina föräldrar. Känns som att man ska klara sig själv när man är 21 år gammal?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0