Jag dödade min vän

Eller ja, den är ju inte död egentligen, men kommer garanterat aldrig få det liv den haft innan. Blev helt ekelt trött på fanskapet, har krånglat nått så in i helvete det senaste! Så jag var helt enkelt tvungen att dra skiten i väggen, hårt dessutom. Ja, några av er fattar att jag snackar om min mobil som jag både har älkat ovh hatat! ;) Men nu har jag iaf hittat en ersättare, en riktigt fräsch sådan! =)

                         
Rest in peace, sucker                   My new pink precious



Nä, jag ber om ursäkt, som ni kanske förstår är jag drymt uttråkad just nu. Vad ska man hitta på? Träning får jag som sagt var hoppa pga av min jobbiga hals.. Städa lite kanske? Nja, för tråkigt. Kolla tv? Hmm är nog för rastlös för det.
Nä, jag ska gå ner och hämta mig en Ramlösa och efter det får vi se vad som händer i mitt  otroligt spännande liv....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0