Den du!

Får nog säga att jag Sveriges mest softa sommarjobb. Har verkligen inte ett skit att göra. Vad har jag gjort idag?

11.00. Kom hit, gick och tog mig lite bubbelvatten, satte mig vid datorn och gick igenom alla bloggar.
11.30 Jag tar tag i dagens största uppgift, nämligen att ringa Clara L.R och ändra tid för hennes uppkörning samt teoriprov. Oerhört spännande.
11.45 Martin B kommer in helt överlycklig. Han klarade uppkörningen och har numera körkort. Stort grattis till Martin!
12.00 Seglar in på aftonbladet.se och läser det som är intressant i mina ögon. Svänger även förbi tjuvlyssnat.se och facebook.
12.45. Theresia kommer in. Vi snackar lite skit om allt från träning till korkade elever. Jag ser hennes grekiska sallad och blir grymt sugen på sallad själv, dock inte grekisk.
13.10. Jag ringer och beställer en kycklingsallad. Går ut och flyttar bilen ca 10-20 cm (står på en två-timmars parkering) går och hämtar salladen, in till Theresia igen.
13.20. Äter min sallad, kommer underfund med att sallad är grymt underskattat, kommer nu börja äta mer sallad i fortsättningen.
13.50 Diskar mina bestick, telefonen ringer kort därefter, jag svarar men till min besvikelse var det bara en elev som ville kolla när vi har nästa handledarkurs.
14.00 Sitter och skriver detta extremt meningslösa inlägg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0