Måndag igen då!

Ja det är ju trevligt, bara två veckor kvar på detta jobb nu! Denna dagen har hittills gått ganska segt, fastän jag har haft saker att göra hela tiden! Idag blir det iallfall till att frysa kortet på Stenkullens gym igen, har bestämt mig för att börja på Lifeclub istället. Life i Lerum tycker jag personligen inte är så jättebra men det inne i Gbg är veeery nice! ;D Kommer nog bli att man tränar där en del, kan ju träna före/efter jobbet i höst plus att Jimmy snart kommer bo i Lunden så då kommer jag nog hänga en del där med :)
Men idag blir det till att mosa benen iaf, får se om jag får sådan träningsvärk som jag lyckades få sist igen? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0