Måndag

Jahopp då var det måndag igen och jag sitter nu här på jobbet.. Dagen har gått ganska fort känns det som, slutar ju om ca två timmar :)
igår var jag och provtränade på Lifeclub i Gbg, det som ligger precis vid Odinsplatsen typ. Får säga att det var riktigt nice! Lämnar antagligen Stenkullen till hösten och börjar på life istället, det är ju rätt bra att man då kan träna både i Lerum och Gbg! Igår var det rygg och axlar som spöades, även magen fick sig en omgång. Jag tränade ben i lördags och träningsvärken är ju inte att leka med.. Idag känns det en smula bättre men nu värken även ryggen och axlarna med haha! Det blir nog ingen träning idag, för det första så känner jag mig rätt så mörbultad och för det andra så hade jag väldigt ont i halsen när jag vaknade imorse. Riktigt skumt det där, mådde hur bra som helst igår men när jag vaknade så mådde jag piss! Helt tjock i halsen + att jag var snorig som fan! Det börjar redan bli mycket bättre, men jag tror jag väntar till imorgon med träningen eftersom jag fortfarande känner av halsen :)




Kommentarer
Postat av: Nadja - Hon från Klass 9A

Sv: Tack detsamma! :)

2009-07-17 @ 15:38:29
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0