Sista dagen!

Då var det äntligen helg snart då! Det blir till att jobba här hos min kära mor hela sommaren, eller ja, 5 veckor sammanlagt :) Slutar klockan 13.00 idag och efter jobbet blir det lite shopping.. Har till min förtvivlan märkt att jag kommer inte i ett endaste par jeans från förra sommaren (var jag verkligen så mycket mindre då?!) så idag blir det till att kika lite efter jeans, och i denna värmen så sitter nog ett par korta jeansshorts ganska så bra? Ska även försöka hitta mig ett par gladiator-sandaler, både med och utan klack.
Fick även ett litet ryck i onsdags, blev lite sugen på att köpa någon fin partyklänning (då många av mina klänningar också är åt helvete för små) så jag gled in på nelly.com och kikade runt lite. Resulterade med att jag köpte två klänningar, måste säga att jag är väldigt nöjd med båda! 

 
                                                                                        Riktigt söt tycker jag :)

   

Kärlek vid första ögonkastet!!




På tal om kärlek.. Nu har det skett ett under mina vänner, grästet är nu bränt på andra sidan, nu får jag kolla menyn ute men äta hemma, se men inte röra. Ja ni fattar, jag är icke längre singel! Den lycklige (?) har även ett namn, Jimmy. Det är fortfarande ganska oklart hur det kunde bli vi, vi gick i samma klass i nio månader utan att det var något mellan oss.. Men sen så kände vi väl helt enkelt för att chocka vår omgivning och röra om lite i grytan (vilket vi lyckades jävligt bra med). Jag tror att några i min omgivning är lite förvånade, att jag skaffar pojkvän är ungefär lika troligt som att Jessica skulle lägga ifrån sig hantlaran och satsa på att gå upp 20 kg fett.
Men skenet bedrar! ;)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahahaha, tror jag dör, vad rolig du är! Glad för din skull :) KRAAAM

2009-07-06 @ 11:07:16
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Nadja - Hon från Klass 9A

Superfin klänning, den ljusa! :)

2009-07-17 @ 00:40:39
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0