Eko..


Vart är alla?! Har suttit på mitt rum här på skolan sen 13.30 typ. Har kollat jobb och fixat med andra grejer som jag behövt göra ett tag. Men när jag var klar med allt var jag redo att söka upp alla filurer här på skolan men det gick sådär. Knackade på hos David, inget svar. Gick ner till Dungen, kikade in i Per och Philipis rum vars dörr stod på vid gavel men inte en käft var där..? Hepp, ringde David, gissade på att alla skulle vara uppe i hallen men icke.. David, Jonas och Pär är ute och går. Per är och tränar. Lotta kommer inte försen imorron.
Vem ska jag nu tracka?!

Aja, får la avnjuta några avsnitt av Sex and the city då.. Börjar dock kunna alla repliker in princip utantill med tanke på att jag sett alla avsnitt ett x antal gånger nu, men konstigt nog så tröttnar jag aldrig :)








Kommentarer
Postat av: Lotta

Ledsen alltså!

Men jag är där imorn iaf..!

Och vad jag har hört så blir det en hejdundrans vecka.. Åtminstonne på torsdag..!

2009-03-15 @ 16:59:28
URL: http://charlottakarin.blogg.se/
Postat av: Caroline

Bra det, då kanske man får se lite glada miner imorron då =)

Oh ja, torsdag kommer bli grymt, ska inhandla blonda peruker imorron..

2009-03-15 @ 23:34:14
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0