En liten återblick..

... Till sommaren 2008.. Daamn vad jag saknar sommaren, och det bli ju inte bättre när man kollar bilder från förra sommaren.. Några av de som läser förstår vad jag menar, sitter nog även och flinar lika fånigt som jag när de ser dessa bilder..?



 Emmas snälla pojkvän Markus körde oss till flygplatsen..


Några timmar senare var vi i underbara Stockholm ute på Rogers båt.. :)


Här har vi honom. Mannen, myten, legenden.. Även kallad Roger.. ;)


Ja det var ju inte en flaska som korkades upp den kvällen..


På väg mot ny destination i full karriär!


Lovely!


Mackan är en jävel på rosé och kärlek (?)


Pigga och glada var vi dagen efter..


..Och tur va la det, för då skulle vi in i matchen igen =)


Jo men alla ser la ganska så nöjda ut?


Njuuuuter =)


Snyggingar!


Det var väl här någonstans som ett gäng simmade in i land för att inhandla
lite mer dunderdryck? (6 liter närmare bestämt)


"Fan man blir ju bara tyngre för varje dopp man tar?!"
Skumt.


Stiligt :)


Jag tror bestämt att sthlm taxi tycker vi göteborgare är väldigt speciella..
(nämner inget mer om denna taxi-resa ;)


Hem, duscha snabbt som fan, sen bar det av mot Josefina..


Mycket folk och mycket sol :)


Hem till Roger för lite mer påfyllning samt ombyte för vissa.


Mackan, jävla amatör.


Kärlek fick han...


...Tillräckligt mycket för att vakna till liv igen =)


Till Cafét för lite mer dunderdryck. Btw, Fanta går fetbort. Zingo ska det va ;)


Hmm, får se om man det blir någin liknande helg denna sommar? Man kan ju alltid hoppas =)





Kommentarer
Postat av: Jessica

Fasen vad underbara bilder! Ta med mig i sommar:)

2009-04-01 @ 19:36:57
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0