En ytlig jävla bitch

Japp, det är jag det. Enligt Charlotta för ca 8 månader sedan iallafall!
Blev en väldigt trevlig kväll i lördags med god mat, skvaller, vin och lite annat smått och gott på det! Så kul att man (framförallt vi tjejer) har så mycket fördomar om varandra innnan vi ens snackat. Iofs så gick ju jag och Lotta på samma lågstadieskola och kom då vad vi kan minnas ganska bra överrens. Men sen på gymnasiet så gillade vi inte varandra längre, Lotta var då en översittare, en jävla besserwisser som trodde hon visste allt men egentligen inte hade någon koll alls, enligt mig. Och jag förvandlades till en ytlig bitch, som festade konstant och bara brydde mig om det yttre.
Haha så kul när man snackar om det senare, nu kommer vi ju riktigt bra överrens, skulle nog tom kunna definiera oss som vänner?! Haha sjukt kul iaf!
Var som sagt var en trevlig kväll, det är även ganska så fascinerande hur fyra personer kan förvandla en lägenhet till ett slagfält på knappt ett dygn.
Men men, nog om det. Ny vecka, nya möjligheter. Eller?
Det blev ett hejdundrandes bröst och magpass igår. Så jävla gött verkligen! Träningsvärken svider bra idag, hade den inte gjort det så hade jag vart lite småbitter faktiskt. Idag väntar ett benpass. Nu jävlar ska det pressas till max, har verkligen fått tillbaka kicken och gnistan, vilket jag är väldigt glad över ;)

Oj, vilket update det blev, antar att ni inte orkar läsa mer nu ;)
Men vi hörs sen :)




 En ytlig jävel det där ;)



Kommentarer
Postat av: Lotta

Jo. Visst kan vi kalla oss vänner.

Det tycker jag allt att vi är!

XO.

2009-03-11 @ 22:31:20
URL: http://charlottakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0