Glader och Graaf

Ohh jag kan ju omöjligt vara ensam om att vara helt överlycklig för att det nu är vår på riktigt?! Det är soligt, luktar vår och fåglarna kvittrar ;)
Det var volleyboll DM här på skolan idag men tyvärr så vann inte Hjälmared, men är inte bitter för fem öre med tanke på att jag inte ens var med själv (då hade vi definitivt inte vunnit)
Inget gym idag, blir vila fram till måndag(!!!) om inte axeln är bra då får den skylla sig själv, för på måndag kommer jag börja köra som vanligt igen. Blev ben igår och det känns idag, men det är ändå ingenting jämfört mot hur ont jag hade förra veckan!
Imorron är det 90-tals fest här på skolan, kommer bli grymt nice ;) Det var ju även nått stjärnskott som kom på att vi ska ha småstjärnorna, haha kommer blir råball :D Jag och Linda kommer självklart vara med och då kommer det bjudas på systrarna Graaf, ska se om jag kan fixa någon bild imorron så alla får se hur grymt snygga (öh?) vi kommer vara ;)
Nä, nu ska jag tvinga upp psykologiboken och plugga lite, sen blir det film :)
Puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0