Inget ryggpass idag..

Nope, får ta det imorron istället. Skulle ut och ta ett glas vin eller två med Johanna, Jessica mfl igår men det gick sådär. Fortfarande oklart hur många glas det blev men kul hade vi! Blev dock inte så jättesent, tog 02.17 tåget hem och det är ju alltid nått :) Men när jag vaknade idag kände jag att ryggpass var det igen fåga om, redan slutdiskuterat så att säga. Men imorron, då jävlar ;)
Kom nu ut från duschen och ska ta tag i mitt personliga brev till polishögskolan.. Fattar inte varför jag drar mig för det hela tiden, ska bara ändra lite smådetaljer som Backenfall rekommenderade mig att ändra.. Så vad kan det ta? Max 20-30 min..
Sen bär det av hem tll Snuffsan, Darling, Kjell kriminell, Snyggingen, Riksmongot, Sötröven. Ja, kärt barn har många namn och ibland kallar jag henne bara för Johanna, kort och gott.
Och vad ska jag och Johanna hitta på tro? Ja den kan ju ni fundera på ett tag..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0