På tiden..

"Fan, är du blond egentligen?!"
När jag får den frågan vet jag att då är det dags att fixa utväxten, vilket jag har gjort idag :) Ibland kan jag faktiskt sakna mitt blonda hår, men är inte så sugen på att blondera det igen och bleka utäxten varannan vecka.. Orkar inte heller låta det växa ut, skulle ju se rent av förjävligt ut med mörkbrunt/blont hår.. Dagens i-landsproblem eller vad? ;)

Har vart en del skit som ramlat runt i tankarna det senaste men nu är det nya tag som gäller, denna vecka kommer det vara fullt upp och det är ändå rätt skönt faktiskt..
Sen vecka 15 har vi lov, inte så tråkigt det heller :) Kommer även detta lovet få plugga en del men ska nog överleva, får ju iaf sova länge varje morgon ;)
På tal om plugga, måste nog börja med engelskan nu så att det inte blir fett IG imorron.. :)





Ställde ju btw om tiden igår = snart sommar!  Skål på den!




Kommentarer
Postat av: Syster yster

Om du får för dig att göra dig blond igen kan jag garantera att det jobbigaste är att du kommer se flintis ut...

2009-03-29 @ 22:14:49
Postat av: Jessica

Testa, jag är sjukt nöjd! Ska vi ta en träning tsm snart?

2009-03-30 @ 10:10:55
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0