Tigerbalsam och SAC

Japp, det får det bli nu. En het stund med tigerbalsam och sex and the city, det är grejer det!
Blev en väldigt lugn start på denna vecka, hade bara två lektioner idag som jag missade. Inte för att jag är så jävla lat utan för att jag var på återbesök med min syn. Den är in princip perfekt nu, och behöver inte komma tillbaka försen i december (om jag nu är hemma då?)

Som några av er vet så är jag ganska udda. På tåget hem började jag tänka på en massa roliga saker och kunde inte hålla mig för skratt. Var ju själv så det kändes lite fånigt att sitta och garva i min ensamhet men kunde inte hålla mig. Bland annat kom jag och tänka på en av lördagens konversationer mellan mig och Johanna. Vi sitter och kollar på tv samtidigt som Johanna kollar kvällens program på tv.nu (?) Hon påpekar då att det börjar en bra film klockan 22.20.
Jag: Okej, vilken reklam går den på?
Johanna: Va?!
Jag: Ja, vilken reklam går den på?! (i ett aningen högre tonläge)
Johanna: Men va?!
Jag: Men för helvete din TRÖGE jävel, vilken jävla REKLAM GÅR DEN PÅ?!
Johanna: Du menar möjligtvis inte kanal eller?
Jag: Aa men vad fan sa jag då?!
Johanna: Reklam.
Jag: Jaha, oj. Sorry.
Lite lätt övertrötta satt vi och garvade åt det en bra stund. Övertrött var jag nog på tåget med eftersom det då blev lika kul igen.





Nä, nu ska jag ta och dränka min efterblivna axel i tigerbalsam och kolla lite SAC.
God natt! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0