Måndag- igen!

Fan var det inte måndag precis?! Jaja, tiden går fort när man har roligt! ;)
Idag blir det till att åka till Majornas, ska vara med Maria lite nu på jobbet innan hon slutar :) Det har tydligen kommit lite nya grejer att lära sig så då är det ju bar att vara uppdaterad innan man börjar :)
Sen blir det raka vägen till Provoice, och jag ska inleda denna arbetsdag med att säga upp mig, fy fan va gött! Ska bli riktigt nice att får ett jobb med normala arbetstider, hatar att jobba kväll! Dessutom tycker jag det är mycket goare att träna på kvällen än morgonen, fråga mig inte varför :P

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och sen bege mig till det nya jobbet! ;)
Puss på er! ♥


Två dagar kvar btw..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0