Monday

Hmm brukar ju inte vara så stort fan av måndagar men idag har det vart en helt ok dag!
Började dagen med att ta en morgonpromenix med Nikita, hon har nu börjat bete sig som en hund istället för en jävla terrorist så det var trevligt. När det var dags för promenad nr två tyckte hon inte det var lika roligt längre, regnet bara öste ner och hon kollade på mig som om jag vore helt jävla dum i huvudet (med all förståelse) så jag var snäll och väntade tills det lugnat ner sig lite :)

Ella var tillbaka på jobbet efter att ha vart sjuk en hel vecka, så nu fick man äntligen fick man garva igen på jobbet :) Sålde helt ok idag, över coachens mål och precis upp till mitt mål :)

Sen måste jag även säga att jag har världens bästa mamma. 9 dagar kvar..



                                                              




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0