Härligt!

Har nu börjat jobba dag istället för eftermiddag/kväll, riktigt skönt! Kände att jag var tvungen att byta, allt blev bara så fel! Sålde absolut ingenting på front, visst det gick framåt på Glocalnet men ändå.. Vara bara allmänt grinig hela tiden och det är ju inge kul.. Men nu går det bra på front igen! Slog mitt rekord idag och krängde iväg 22 st, riktigt stolt ;)
Lite surt bara att jag gått och dragit på mig en riktig förkylning, började lite lätt med halsen igår och det har bara blivit värre :( Så det blir lite vila från gymmet tills jag är lite bättre igen!
Nä, nu är det dags för lite varm choklad, får hoppas att halsen blir lite bättre av det :P
Puss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0