Måndag

Jaha då var denna helgen över då. Är riktigt osugen på att jobba men men. Helgen var iaf riktigt lyckad. Blev ju väldigt lugnt i fredags och i lördags var det inflyttningsfest hos Emelie! Var väldigt lyckat, mycket trevligt att få träffa några från klassen med :) Framförallt Linda och Tolga, dem har man ju inte träffat sedan vi slutade! Men det ska det bli ändring på nu! Imorron är det dags för pliktverket för Lindas del, kommer hålla tummarna så hårt det bara går! Men som jag och några andra nämnt innan, om hon ryker denna gången så är det enbart pga av åldern!
Sitter nu och håller på med min ansökning till polishögskolan, ska bara finslipa det personliga brevet lite till så är jag klar sen.. Måste även hitta mitt högskoleprov hemma, glömde det när jag scannade in allt annat. Men det löser sig, har ju fram till december på mig att skicka in skiten!
Nä, ska ta och skriva klart brevet och sen börja ge bege mig till mitt oerhört roliga jobb...
Puss på er! ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0