Suck..

Denna vecka har gått riktigt fort, redan lördag igen! Denna helgen kommer gå till att söka nytt jobb, börjar bli riktigt trött på Provoice. Är även jävligt trött på Daniel på Addici, som kanske några kommer ihåg så var jag på intervju där i somras (!) och han sa att han skulle anställa mig. Nu har det gått ett tag och allt har bara åkt fram och tillbaka (ska inte tråka ut er med att dra hela storyn här) men nu skiter jag i honom, det ända jag (och många andra) kan säga om honom är att han är ju inte som klippt och skuren för sitt chefsjobb direkt, snarare tvärtom, en av de sämsta cheferna genom tiderna!
Men men, nu ska vi inte vara bittra ;) Jag sitter och seglar runt på olika sidor och kolla efter jobb. Har hittat en del intressant men det är ju inte alltid så lätt att få det jobb man vill ha.. 
Skulle gärna vilja dra ner till gymmet och mosa mina ben men halsen är inte riktigt bra än tyvärr. Mycket bättre men inte helt bra.. Får se om det kan bli något pass imorron, hoppas på det! :)
Nä, nu ska jag fortsätta söka jobb här..
Puss på er! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0