Träna, jobba, sova...

Ja mer än så blir det inte för mig under veckorna! Börjar jobba kl 13.45, alltså hinner jag träna innan. Sen är jag på jobbet ca 30 min tidigare för att hinna äta. Sen är det jobb fram till kl 21. Efter det så är det raka vägen hem till Jimmy (mycket goare att bo där än i Lerum när man jobbar i stan ;) ) sen äta lite, in i duschen och sen så brukar jag somna ganska så omgående. Inte alls så roligt faktiskt, hade hellre börjat 09.15 som jag gjorde innan och slutat 17.15. Känns som att hela dagen går bort bara för att jag börjar så sent och det är lite trist ändå. Men men, på tisdag ska jag på ytterligare en arbetsintervju och förhoppningsvis så får jag det jobbet.. Det är bara ett extrajobb men då slipper jag iaf att jobba heltid på Provoice! Visst det är ett helt okej jobb men det är riktigt dålig grundlön och det är inte så jättekul de dagar man inte får sålt så mycket!

Idag är det middag hos min kära far som gäller, ska blir trevligt. Innan dess ska jag försöka fixa till mitt personliga brev till polishögskolan, måste få iväg min ansökan snart känner jag! Men men, har iaf scannat in allt nu så det är skönt :)
Nä, nu är det dags att hoppa in i duschen, jag ska även försöka bättra mig på att uppdatera här i bloggen ;) (allt för dig Emelie!!)
Puss på er! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0