Back to work...

Jaha ja, första arbetsdagen på tre veckor idag! Känns ändå helt okej får jag säga..
Helgen var mycket bra, R var ju här i helgen :) Blev lugnt i fredags, och i lördags var det ju MM sports brännboll.. Vi åkte in med Björn och Janne och tog en brunch innan vi åkte till slottsskogen, blev kinamat faktiskt, brukar inte äta det så ofta men damn vad gott det var! Det stället kommer jag garanterat gå till igen :)
Sen var vi i slottsskogen runt 14 nångång tror jag, var inte där så jättelänge men det var trevligt!
Sen blev det lugnt på kvällen, hade ingen hundvakt så det fick bli en myskväll hemma med god middag och film :)

    
                                

Igår var det väl en lugn söndag tycker jag.. Lämnade darling vid stationen runt 17.30, sen så handlade jag mat för veckan och resten av kvällen gick till att tvätta lite och pyssla med lite annat smått o gott ;)
Idag är det även träning som gäller, efter två dagars vila så är kroppen återställd igen och jag är taggad som attan :) Imorron blir det en benpass i Alingsås på underbara Hälso med Björn så idag tror jag att jag skippar rygg (brukar ju köra det på måndagar vanligtvis) utan det blir nog armar istället.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0