Bra helg.. :)

Vilken härlig helg det varit, känner inte alls för att jobba imorron!
Slutade som sagt kl 13 i fredags och tog mig en tur till MM sport innan jag hoppade på tåget till Alingsås :) Kom ut med ett par byxor och två linnen,  sen fick jag även en rosa smartshake med :)
Ryggpasset med Björn gick väldigt bra, fick prova på två nya övningar som jag ska fortsätta med.. :)
Blev även lite poseringsträning för första gången! Hehe det är ju inte det lättaste om man säger så.. Men träning ger färdighet, så nu är det bara att träna på! 


                                                        
                                      Såå snyggt! Risken finns att det blir det blå med.. ;)



                                              
                              10kg Carbosyn + ALA FX och en shaker som dom skickade med :)


Sen efter träningen så blev det en myskväll med Jasmine, Josefine och Jennifer, väldigt trevligt! Det blev tacos till middag och sen mycket prat, skratt och lite sång o gitarr på det :)

                                


Och igår fick jag en efterlängtad dejt med Johanna, blev lugnt där med, middag, prat och film :)
Sov där så jag kom hem runt 14 idag tror jag? Då blev det till att tvätta, handla och städa lite :)

Ja det var nog helgen det, kort o gott! Och nu är det dags o sussa kudden så man orkar gå upp imorron..
God natt på er! ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar deras kläder och jag kan aldrig sluta köpa :)

2010-08-10 @ 09:33:31
URL: http://nattis.kroppsnytt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0