Fredag!

Äntligen helg! Rätt gött att man slutar kl 13 på fredagar :)
Blev ett helt okej bröst och vadpass igår, men det var ju bättre förra veckan.. Blev som vanligt att jag kommer till gymmet i hyfsad tid men ändå så är jag kvar tills de stänger? :P Men det är svårt att slita sig från Jasmine ibland ;) 

                                                   

                                     Först blev det en kreatindrink och mys med löjligt söta Maja :)



Blir som sagt ett pass i Alingsås idag men jag ska inte vara där förrän kl 16 så jag har lite dötid där emellan! (just därför jag sitter kvar lite längre här på jobbet..) Tänkte ta mig en sväng till MM sport och köpa lite nya träningskläder, alltid trevligt!
Och ikväll blir det myskväll med Jasmine, Josefine och Jennifer, mysigt värre! Och imorron blir det en efterlängtad dejt med Johanna, usch vad längesen det var nu!

Nä, nu ska jag kila, ciao ciao!



Kommentarer
Postat av: Johanna Lonka

hahaha va fan, du och barn???? tror jag dör

2010-08-07 @ 12:18:04
Postat av: Caroline

Ja henne kan man fan inte motstå! Tror nästan jag börjar bli lite barnkär haha!

2010-08-09 @ 17:02:54
URL: http://carolinese.blogg.se/
Postat av: Jasmine

haha! Hon e ju sååååå söt! Visst kan du väl slita dig.. du följer ju aldrig med mig hem ;) haha

2010-08-10 @ 16:50:18
URL: http://jasminereimby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0