Helg!

Äntligen helg, underbart! =) Slutade kl 13 igår, drog då direkt till MM sport och köpte lite mer proteinpulver, trodde det jag hade hemma skulle räcka till nästa vecka men icke! Sen när jag kom hem så skulle jag egentligen bara ätit lite, slängt om till träningskläder och masat mig ner till gymmet för veckans sista pass- bröst och vader. Men jag kände mig inte alls taggad för träning. Var bara trött och kände att det var helt enkelt bättre att ta det idag iställlet.
Sen lite senare så åkte jag till Emelie, började med en promenad med de små vovvarna. Sen blev det en tur till Hjälmared, det är helt sjukt vad man fortfarande saknar den skolan... Tanken var att vi skulle kolla in Emelies nya lya men kunde självklart inte låta bli att kolla in skolan med ;)

Sen avslutade vi kvällen hos Ulrika, det var verkligen inte igår vi sågs! Oj vad jag saknat henne :) Det blev massa prat med lite mat och god efterrätt, sen även väldigt mycket skvaller med såklart.. ;)

Och idag blev det en lååång sovmorgon! Kan knappt med o skriva hur länge jag sov haha! Men det behövdes, nu känner jag mig som en helt ny människa ;)
Någon träning blir det inte idag heller som planerat... Kom på att Björn brukar ju köra bröst på söndagar, så jag ringde och frågade om jag kunde hänga på imorgon och det var ju inga konstigheter =)
Så nu ska jag ägna dagen till att städa o tvätta.. Skoj..! Sen kanske det bli en dejt med Emelie ikväll igen?


                                             
                                                 Ja, träning kan han ju en hel del om.. :)



Kommentarer
Postat av: Lea

ja tänk om man kunde få träna med en sån grabb! antar att han har en hel del bra tips inför kommande tävlingar

2010-08-22 @ 15:04:38
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-08-22 @ 21:45:37
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Anonym

oj är det Björn Albinsson?

2010-08-22 @ 23:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0