Höst!

Ja nu känns det verkligen att hösten är här, tycker det är väldigt mysigt faktiskt :) Sommaren var kanon, var kanske inte det bästa vädret alla dagar på semstern men det regnade iallafall inte så mycket :) Så sen när man kom tillbaka till jobbet så gjorde det mig inte så mycket att det regnade typ varje dag ;)
Så nu får man snart ta och införslaffa sig lite höstkläder, mamma köpte ett par löjligt snygga stövlar från gant och risken finns att jag köper ett par likadana :P Får se hur jag gör, jag behöver iallafall ett par till så jag inte sliter ut de som jag köpte förra året för snabbt :)

Helgen har vart väldigt mysig, R kom hit i fredags runt 20.. Så då blev det bara middag med päronen (eller ja, mamma och Mats) sen somnade vi båda runt typ 23 till Vänner, festlig fredag det :D
Igår blev det träning, jag körde bröst och mage o R körde rygg, gick helt ok! :)

Nu ikväll blir det till att tvätta lite, fixa lunchlådor och packa träningsväskan inför morgondagen :) 


                                  




Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej! Ja, hösten är ju skön under diet :P Kör torsdag kväll, rygg och framsida lår. Kram

2010-08-31 @ 14:01:54
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0