Måndag

Då var det måndag igen, känns bra ;)
Helgen var väldigt mysig i Skåne med älsklingen, kom hem runt 19 igår men lyckades ändå få en del gjort på kvällen.. Åkte först och handlade, sen fixade jag lunchlådor, tvättade 2 tvättar och sen packade träningsväskan ;) Blev även en lång dusch där hårinpackning ingick, det var på tiden! 

Och nu sitter jag då här på jobbet igen, väntar på att klockan ska bli 18 så man kan bege sig till gymmet för ett svidande benpass, ska väl äve ge asset vad det tål med.. Och efter helgens matintag så får man förhoppningsvis ett bra tryck i benen idag.. :)


                                          




Kommentarer
Postat av: Tina

Härligt du! ;) Jag håller fortfarande på att lära mig sidan ja...Haha

2010-08-17 @ 11:27:16
URL: http://metrobloggen.se/zweety
Postat av: Petra

Nice ass!!!



Blev det ett svidande benpass?

2010-08-17 @ 11:47:46
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0