Måndag

Måndag igen, tjiho! :P Dagen har gått väldigt fort får jag säga, har vart lagom mycket att göra och allt har vart jämt fördelat under dagen så att säga :)
Slutar om ca en timma och nu laddas det för fullt inför axelpasset! Men eftersom det bara blir fyra dagars träning denna vecka (åker till skåne i helgen) så får jag nog klämma in triceps idag med.. Imorron blir det ben (+ vader?), på onsdag bröst och biceps och sen på torsdag rygg. Sen kör jag mage ca 3-4 ggr i veckan.
Jag brukar ju köra det jag känner för men måste nog lägga upp ett schema nu. Eftersom ben är prio så kommer jag börja med det varje vecka. Sen får jag klura på hur resten av veckan ska se ut :)
Men denna vecka så kommer jag köra som jag skrev ovan :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0