Onsdag

Onsdag igen då, vilket innebär att jag slutar kl 17 idag :) Regnar gör det också, men jag bryr mig inte så mycket faktiskt, har ändå redan haft min semester ;) Dagen har gått snabbt och bra, lite trist bara att en här på jobbet är så grymt sur hela tiden! Fattar inte hur man orkar lägga ner så mycket energi på att gnälla på precis allt och bli sur för minsta lilla? Ibland kan man ju faktiskt försöka se möjligheter istället för problem hela tiden :)
Men men, jag är glad iallafall :D
                                                   

Benpasset igår gick bra men inte kanon. Har träningsvärk idag men det går ju inte att jämföra med förra veckans värk haha! Men jag ska inte säga för mycket än, det har ju bara börjat än så länge :P
Idag blir det bröst och biceps, och imorron är det dags för mitt efterlängtade ryggpass.. :)



    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0