Skitdag

Usch vilken jävla skitdag det vart idag! ALLT har verkligen krånglat eller gått käpprätt åt helvete rent ut sagt.. Önskar bara man kunde spola fram tiden lite, då vissa problem automatiskt försvinner...
Lyckades ändå på nått vänster hålla humöret uppe hela dagen så det var ju bra.. Var väl mest på väg från jobbet som allt kom som en våg över mig. Men så fort jag kom in på gymmet och såg Johans smile så blev jag glad igen :) Efter en laddningsdrink och tjöt så skuttade jag in på gymmet och glömde i stort sett hela skitdagen, försvann i min lilla bubbla och fick till ett bra armpass :) Och eftersom jag knappt hade någon träningsvärk i magen från gårdagens pass så fick den jobba lite idag med.. :)

Ska nu packa träningsväskan så jag slipper stressa med det imorgon, sen ska jag sova.. Och förhoppningsvis så kan jag sova hela natten, utan några jobbiga avbrott..

God natt..


                                          



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0