Tisdag

Så där ja, då vara det bara ca en timma kvar tills man slutar då.. :) Benen känns idag och värre blir det.. Tanken var att jag skulle köra axlar idag men eftersom jag fortfarande har träningsvärk från i söndags (bröstpasset) så blir det nog armar istället. Men vi får se, tror att det kommer ta emot rätt bra i tex axelpress m. hantlar! Så då blir det armar istället.. Är mer sugen på axlar men men :)

Rätt kul att vågen börjar gå åt rätt håll med (uppåt alltså) aptiten är väl inte riktigt helt 100 än men jag tvingar mer eller mindre i mig all mat :) Har alltid haft svårt för att gå upp i vikt men det är det väl både för och nackdelar med.. :) 



                                            


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja tänk om man endå hade haft svårt för att gå upp i vikt! jag hade inte klagat! :)

2010-08-29 @ 22:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0