Tisdag!

Tisdag idag och tiden går sakta med säkert framåt ;) Slutar ju om lite mindre än tre timmar så det är skönt.. :)
Blev ben igår och damn vilken träningsvärk jag har idag! Känns att asset fick jobba bra om man säger så :)
Däremot så gjorde jag bort mig lite igår.. Tänkte att jag skulle slänga in ytterligare ett litet mellanmål innan träningen och det var ju en bra tanke så sätt.. Men det blev inte så litet mellanmål, var proppmätt/illamående under nästan hela passet vilket var lite lätt störande.. Men det gick ju fint ändå, dock så fick jag skippa bältet under knäböjen då illamåendet gick över till spyfärdig.. :P

Så idag gör vi inte om samma misstag, no no!
Men laddad för träning är jag iallafall, axlar och mage står på schemat =) Sen funderar jag på att slänga in lite mer vader under veckorna, kanske 2 pass? Ja vi får se, men kanske blir lite vader idag med.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0