Tisdag

Ja då var snart denna dagen över då! Tiden har rullat på bra idag med :) Har haft lagom mycket att göra, har bla tjafsat med vägverket (verkar inte krävas så mycket för att få jobb där va?) sen har jag kört en storstädning här med. Efter som chefen är på semster (min mamma alltså) så tyckte jag att jag kan inta chefspositionen här under dessa två veckor (är dock ganska så säker på att jag är den ända som tycker det är ok). Därför har jag slängt allt det jag inte tycker passar in här på trafikskolan och fixat o donat lite :) Mycker bra initiativ tycker jag :D Så nu är det enligt mig ganska så fint här.

Axel och tricepspasset gick för övrigt väldigt bra igår, kontakt så det hette duga och pump med för den delen.
Idag blir det som sagt ben och det råder väl lite delade känslor angående det. Är pigg, har ätit bra idag, sov bra inatt, känner mig taggad för träning men... Ben? Är jag sugen på det? Njaee.. Egentligen inte. Men eftersom det är prio nu så får jag helt enkelt inbilla mig på väg till gymmet att jag är helt löjligt taggd för ben.. Vem vet, jag kanske lyckas få till ett benpass som är lika bra som förra veckans pass med Björn? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0