Urladdning

Ja nått sånt kom ju inatt kan jag säga! Vaknade vid 3 av världens smäll, trodde ju nästan att det var krig först :D Tror nästan aldrig jag har vaknat av ett åskväder innan men inatt var det ett himlans liv!
Men jag lyckades somna om till slut iallafall, började ju nio idag så det var en tidig dag idag ;) Men slutar om ca 10 min gött gött :)
Tåget går vid 15 och innan dess så ska jag köpa en present till R eftersom han fyllde år i måndags :) Sen ska jag fixa lite annat smått o gott så det blir nog inte mycket dötid innan tåget går.. :)

Veckans sista träningspass gick väldigt bra igår, fick en riktig energikick och med lite endorfiner på det så kan det ju inte bli mer än bra ;)

Nä, dags att kila, ha en trevlig helg! ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0