Vad hände där?

Igår var det riktigt nära att jag ställde in träningspasset, efter jobbet på väg till gymmet så kände jag mig hur trött och seg som helst. Tänkte att det här kommer ju inte bli något historiskt pass direkt.. Men. Jag kom in på gymmet, svepte i mig före-tränings-drinken, bytte om och placerade mig framför spegeln med två hantlar i händerna för lite uppvärmning. Gick ju fint, greppade tag i nästa par för ytterligare lite mer uppvärmning och det var där någonstans som jag vaknade till på riktigt :D Resten av passet gick som en dans, hade energi som en duracellkanin, fin kontakt och pump så det stod härliga till! Ont gjorde det efter efter passet men gött äre!!
Så.. Har jag träningsvärk idag? Eh ja.

Och idag är det axlarna som står på tur.. Nu har träningsvärken i boobsen nästan försvunnit helt från bröstpasset så det är ju skönt iallafall :)
Ser nu till min förtjusning att det är mindre än 50 min kvar tills jag slutar, woho! Dags för lite mellanmål och sen så är det nästan dags att plocka ihop för dagen! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0